Místo pro reklamy


Nemá smysl dávat ji třeba do sklepa, kam jednou za čas přijde někdo něco odloženého. Stejně je t o na internetu. Málo navštěvované weby můžeme nazvat sklepem. Na takové zabloudí jen pár lidí, a to ještě omylem. Takže kdyby tam umístěná reklama byla sebelákavější, nikdo ji neuvidí a tím pádem je zhola zbytečná. Naopak když se tato umístí pěkně na vchodové dveře, uvidí ji každý obyvatel. Taktéž web, který je hojně navštěvovaný má větší naději na prodej reklamní plochy pro různé reklamy. Takže i on se spojí s reklamní agenturou. Ta si samozřejmě návštěvnost změří a teprve potom začne smlouvání na ceně. A tím pádem tam agentura může umístit klientovu reklamu a má jistotu, že ji skutečně uvidí desítky tisíc lidí denně.

reklama na zdi

Takovým webem může být například Linkedin. Chodí tam obrovská spousta hostů dnes a denně, takže nehrozí, že by reklama zůstala nepovšimnuta. To se prakticky nemůže ani stát. Proto se reklamní agentury perou o to, aby mohly obsadit místo pro jeho klienta nejvíce výhodné. A podle toho se také ovšem pohybuje cena. Ale každý obchodník ví, že bez toho by byl prodej o hodně slabší a také ví, že reklama Linkedin se prostě vyplatí. Sami to již většinou poznali na obratu.

reklama na autě

A ti, kteří začínají si to u nich mohou ověřit. Stejně i oni museli nějak začínat, ledaže by nasedali do již dávno rozjetého vlaku. To je pak samozřejmě mnohem jednodušší. Ale pro začátečníky je dobré se rozjet uvážlivě. Za prvé poznat, jak mít reklamu zadarmo a začít s e-shopem třeba s pomocí tvorby e-shopu Shoptet. Protože rozjezd je zde zadarmo a možno testovat, jak se to všechno vyvine. Samozřejmě, že pokud jde vše podle představ, musí se pak za hosting zaplatit, ale částky zde jsou minimální oproti velkým a profesionálním webům. Ne, že by tento nebyl profesionální, to tedy je a je také na své poměry hodně levný, o čemž se můžete přesvědčit klikem na odkaz.